dinsdag 14 maart 2017

Hoe blij kun je zijn.....

Hoe blij kun je zijn met zo'n mooie stapel boeken/bladen, ik ben dol op Daphne's Diary, schitterend blad maar nogal aan de prijs. Af en toe koop ik het los maar had me na de laatste aankoop voorgenomen een jaarabonnement te vragen voor mijn verjaardag [heb nog steeds een cadeautje te goed :-) ] want och man het is zo'n mooi blad. Maar zondag dacht ik, ik ga eens kijken op Marktplaats misschien staan daar wel een aantal bladen voor een mooi prijsje, tenslotte heb ik ook eens 16 jaargangen Ariadne bladen gekocht voor heel weinig. En wat denk je, bij mij in de buurt liggen zomaar 19 Daphne's Diary bladen op me te wachten, weliswaar voor een heel klein prijsje maar dat is goed. Ik ben hier geen dagen maar maanden mee zoet, er staan ook zoveel mooie dingen in en ook heel veel mooie papiertjes, ik ga die natuurlijk gebruiken voor mijn papieren kralen. De bladen zijn zo goed als nieuw en sommige zijn helemaal nieuw en in alle bladen zitten de extraatjes er nog in.
Sommige van jullie zullen denken, doe normaal, je bent knettergek het is maar een blad........ja dat is ook zo maar ik ben er zo blij mee als een kind...lang leve marktplaats :-)
Fijne dag allemaal.



24 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat blad!! Je boft hiermee..
    Veel plezier met kijken, knippen, enz.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ineke, ja het is zeker boffen als je tegen zo'n koopje aan loopt.

      Verwijderen
  2. Dat is geluk hebben.. Veel plezier er van..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat noemen ze nou " de krenten in de pap".
    Heerlijk genieten van kleine dingen.
    Heel veel leesplezier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja gelukkig kan ik nog heel blij zijn met dit soort dingen.
      Dank je wel.

      Verwijderen
  4. Goed bedacht van je en ook nog met alle extra's in de bladen :) Dat noem ik niet gek, maar juist reuze slim!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja het is echt boffen en veel geluk hebben.

      Verwijderen
  5. Marktplaats is ideaal ja. Ik regel vaak een jaargang Donald Duck of Tina voor de kids voor sinterklaas. Scheelt veel geld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dat is inderdaad heel slim, en als je dan het gelukt hebt dan alles er dan ook nog eens zo goed als nieuw uit ziet dan is dat helemaal boffen. Goed idee ook.

      Verwijderen
  6. Heerlijk toch om zo'n vondst te scoren. Ik snap heel goed dat je er blij mee bent. Lekker freubelen nu !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoe blij kun je zijn met voor velen zoiets simpels. Ja genoeg te freubelen maar ga er eerst nog even van genieten nu ze nog ongeschonden zijn :-)

      Verwijderen
  7. Dit zijn echt mooie magazines met veel leuke ideeën, fijne verhalen en veel inspiratie. En voor jouw extra leuk om de bladen na het lezen te gebruiken voor de kralen. Goed hergebruik met dubbel plezier.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er staan hele mooie papiertjes in voor m'n kralen maar voorlopig wacht ik nog even met uithalen want ik vind het nog een beetje zonde, eerst nog maar even heel vaak doorbladeren.

      Verwijderen
  8. Inderdaad prachtige bladen waar je heel wat ideeën kunt opdoen. Het hoeft niet altijd nieuw en duur te zijn. Veel plezier ermee!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het hoef zeker niet altijd nieuw te zijn om toch van iets te kunnen genieten. Dank je wel.

      Verwijderen
  9. O, ik herken het he-le-maal! Ik heb het met woon/ en tuinbladen. Als ik een stapeltje op de kop kan tikken voor een leuk prijsje ben ik als een kind zo blij!! Ik zeg: geniet!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je echt eens kijken op Marktplaats, er staan heel vaak hele jaargangen op van allerlei leuke bladen, ook woonbladen.
      Gelukkig ben ik niet de enige die zo blij als een kind word van dit soort dingen.

      Verwijderen
  10. Het is ook echt een TE leuk blad!!!!
    Ik hu er ook zo van, helemaal omdat de naam zo leuk is 😉
    Lekker blij zijn en lekker veel in lezen, je hebt een goeie deal gesloten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor jou is het helemaal leuk want wie heeft nu een blad met eigen naam, haha.
      Er staan ook zoveel leuke dingen om uit te knippen en te maken maar vind het eigenlijk ook zo zonde van het blad......

      Verwijderen
  11. Geweldig, zo'n vondst, je kan je lekker zetten en rustig lezen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt heel herkenbaar, ook al ken ik dit blad niet. Heel veel lees- en kijkplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Christine het is echt de moeite waard om het een keer te proberen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.