zondag 4 oktober 2015

Mooie dag [Uitslag Give Away]

Hebben jullie ook allemaal zo genoten van deze heerlijke nazomerse zondag.
Vanmiddag heb ik een rondje door de tuin gemaakt en links en rechts een kiekje gemaakt, wat zijn de kleuren nu mooi.
Dus nog even genieten van die mooie kleuren voordat de najaarsstormen weer losbarsten en alles weer bladloos wordt.
[klik op de foto voor groter formaat]

Inmiddels heb ik ook de uitslag van de Give away van het leuke haakboekje.
Allemaal bedankt voor het mee doen.
De gelukkige is geworden.....Patricia Smit.
Patricia wil me even privé je adres doorgeven dan krijg je het boekje zo snel mogelijk in huis.
Ik wens jullie allemaal een mooie week.


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Patricia! Daar ga je vast heel veel haakplezier aan beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's en wat veel kleur in jouw tuin. Heerlijk om zo te genieten van een mooie herfstdag.
    Patricia, gefeliciteerd. Ik ben benieuwd welke moeder met kind je het eerst gaat haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer:( , maar bedankt voor het meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben SUPER blij met het winnen van het prachtige boek. Ik mail je zo mijn gegevens door, alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.