dinsdag 21 oktober 2014

Heerlijk....

We hebben herfstvakantie en dus weer gezellige logeerpartijtjes. Deze week is onze 12jarige kleindochter Soleil hier te logeren, voor haar maakte ik dit schoudertasje.
(Ibiza styl zegt ze zelf)
Toen ik er aan begon wist ik eigenlijk nog niet wat het zou worden maar al hakende ontstond toen dit tasje.
Soleil is er dolblij mee.

En terwijl het buiten regent en hard waait zitten we binnen lekker te freubelen.

Kopje thee en lekkere koekjes op tafel, wat wil een mens nog meer. Heerlijk!

10 opmerkingen:

  1. SUPER!!!, wat een leuk tas helemaal leuk
    Veel plezier met haken in de Herfst vakantie...die is hier alweer voorbij..Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke tas is dit geworden!
    Gezellig samen aan de freubel, vooral met dit weer ;-)
    Creatieve en leuke week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Margreet schrijf je snel terug, bedenk me dat ik dat nog niet hebt gedaan.......

      Verwijderen
  3. Geniet van je kleindochter en van het frobelen. Veel plezier deze week!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk tasje, veel plezier met freubelen,
    hier is het slecht weer ik denk bij jullie ook
    blijft leuk toch gezellig samen leuke dingen maken

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke gezellige momenten om samen met je kleindochter al freubelend door te brengen. Nog heel veel plezier met jullie beidjes. Geniet met volle teugen van deze heerlijke momenten
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk tasje geworden met super kleurtjes.
    Ja lekker, guur weer en binnen freubelen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kleindochter is helemaal hip met haar tasje, leuk!
    Heerlijk, zo samen genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is het mogelijk om dit patroon te kopen?
    Ik vind het zo mooi.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gerrie ik heb hier geen patroon van, het ligt wel in de planning hier wat mee te gaan doen maar ik moet dan eerst even een beetje tijd zien te vinden.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.