vrijdag 30 november 2012

Ze zijn er weer.....

Elk jaar komt ze weer en kunnen dagelijks genieten van deze eekhoorn in onze tuin, maar afgelopen week waren er opeens 2. Dat gaf gelijk herrie in de tent natuurlijk, jeetje wat kunnen die beesten vechten.
Ze zien er zo lief uit, totdat ze ruzie krijgen.......

We hebben een speciaal eekhoorn-huisje opgehangen waaruit ze

zelf het eten kunnen pakken maar dat hebben ze nog niet door.
Wel sneu dat de vogeltjes nu steeds tegen het ruitje zitten te tikken en niet bij het voer kunnen, maar er hangt en ligt voor de vleugelvriendjes genoeg in de tuin, ze komen dus niets te kort. 
 
Goed weekend allemaal en voor degene die morgen Sinterklaas vieren veel plezier.
De foto's zijn niet echt heel super maar zijn vanuit binnen gemaakt.
 

18 opmerkingen:

  1. Wat gaaf!!! Hier komen verschillende vogels en diertjes in de tuin...maar nog geen eekhoorn...heel lief!!!

    Lekker van blijven genieten! Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaloers. Bij ons zijn er geen eekhoorntjes helaas. Ik vind ze zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk zeg! En wat zijn ze mooi van kleur.

    Groetjes Geralien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet echt super zeg je?!?!?Ik vind ze hartstikke gaaf en ebn stiekem zelfs een beetje jaloers hier op;-)...ik heb laatst ongeveer een uur met mijn 'teletoeter'boven uit de zolderraam gehangen om er een gevangen te krijgen voor mijn lens maar ze zijn zooo ontzettend snel en zitten echt niet zo mooi stil als hier bij jou op die paal!

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaaaauw! Hoezo zijn de foto's niet mooi? Ze zijn duidelijk genoeg hoor! Ik vind het prachtig!!! Ben gek op dit soort dingen.. Helaas woon ik midden in de stad en komen hier alleen maar heel veen vogeltjes, geen eekhoorntjes..

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor. Die fraaie pluimpjes op hun oortjes zie je ook zo mooi. En het lijken van die zachte knuffeltjes maar het zijn heeele felle beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een weelde dat je zoiets natuurlijks in je tuin mag aanschauwen,daar blijf je van genieten lijkt me elke dag weer prachtig

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh leuk!!! Ik heb wel iets met eekhoorntjes!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hier ook veel vogeltjes in de tuin koolmezen en pimpelmezen maar ook musjes
    heel erg leuk
    Wij wonen aan de bos rand maarveel huizen hebbn hier een hond dus voor ons geen eekhoorntjes in de tuin helaas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh da's tof ! wat geef je ze te eten eigenlijk ? hier zitten er veel in het park en ik zou ze wel wat extra voeder willen geven maar ik weet niet wat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat super leuk om eekhoorntjes in je tuin te hebben! :D gezellig..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WEL SUPER, die foto's......
    Echt heel leuk lijkt me dat. Wij hebben ook een grote tuin, maar ook 2 katten, dus de vogels en andere dieren zijn meestal ver te zoeken.
    Fijne dag, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een prachtig en leuk gezicht zal dat zijn! ik ben ook wel een beetje jaloers als ik het zo zie!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.