vrijdag 16 november 2012

Wel gezellig toch?

En ik maar roepen dat ze wel gek lijken om zo vroeg aan de kerst te beginnen maar toen had ik deze leuke kerstverlichting met taart/koekvormpjes nog niet gezien. En tja ik ben ook maar een mens want ik ging voor de bijl toen ik bij het kruidvat steeds maar hoorde roepen........neem mij mee, neem mij mee, tis toch zielig als je het dan niet doet. En zeg nu zelf, staat toch best gezellig in m'n piepkleine rood/witte keukentje.

Goed weekend allemaal.

18 opmerkingen:

  1. Superleuk! Wat ziet dat er gezellig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm jij wel dus....ik heb ze opgepakt, weggelegd nog eens oppakken...nee heb ze niet meegenomen, en nu ik ze zo zie, heb ik spijt wat zijn ze leukkkkk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!!!!! Helemaal gezellig meis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww wat een gezellig keukentje,.. zelfs zonder de lichtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook gezien. Ze riepen mij ook. Maar ik heb ze nog niet gekocht. En dat is iets waar ik spijt van heb want je zal vast zien dat ze uitverkocht zijn tegen de tijd dat ik in de winkel sta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk staat het in je keuken, je hebt gelijk. Maar ook zonder dat ziet je keuken er heel gezellig uit :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi hoor, laat het maar gauw kerst worden,
    gezellig,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat GEWELDIG!!!!!
    Wat een leuke lichtjes en ach, nu kun je er weeeeeeeken van genieten, fijn he ;-)
    Fijn weekend, liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor! Gezellig met al die uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor!!!
    Overal zie je al kerst...dus waarom in huize Haakmuts niet?? :o)

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk de kerstlampjes!
    En wat komt me die uil bekend voor! Ik heb een placemat en een glas van die uil...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik ben stiekem een beetje verliefd op die uiltjes van de Xenos!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, 't zou best ook in mijn kast passen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.