zondag 11 september 2011

Wat een knal....

Tjonge jonge, ik ben ook zo'n held op sokken, ik ben bang voor spinnen, muizen, kikkers en alles wat vliegt en steekt. Laat er nu net op mijn beeldscherm van de laptop zo'n groot steekbeest zitten, het is dat het al zo laat is en iedereen al slaapt op de camping maar anders was ik gaan gillen. Maar aangezien dat dus niet ging heb ik het beest een enorme klap op z'n kop gegeven met als gevolg dat ik 1 toets los en 1 toets helemaal van mijn toetsenbord heb geslagen. Sommige van jullie zullen denken net goed, maar ik ben d'r echt bang voor en ze moeten mij ook altijd hebben want ik zit ook al helemaal onder de jeukbulten ,niet echt fijn dus.
(Maar ik hou echt waar van dieren hoor, alleen niet van allemaal)
Nu maar weer zien of ik alles weer kan repareren, maar dat komt morgen wel, nu eerst maar even slapen.
Wij hebben trouwens niets gemerkt van het slechte weer dat over Nederland is getrokken, hopelijk hebben jullie er niet al te veel ellende van ondervonden.

Voor de gezelligheid maar even deze pop (eigen ontwerp) plaatsen want die had ik geloof ik nog niet laten zien.
Hij was bestemd voor iemand die met zwangerschapsverlof ging vandaar het hartje op de buik.
Verder ben ik bezig met een give away maar dat moet nog een verrassing blijven.
Fijne zondag en gezellige week allemaal.

19 opmerkingen:

  1. Superleuk ontwerp! Zo mooi en zo lief! En dat iegen label maakt het helemaal af!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig konijn. Hoop maar dat je pc gemaakt kan worden anders mis je wat letters. Hier alleen bliksem gezien maar verder niets (Tilburg). Ook een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren! En een leuk idee, dat hartje op de buik.
    Hier in Hoorn ook niet echt last gehad, alleen een beetje gerommel en wat extra verlichting.
    Veel plezier daar en een heel fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er mij een schatje uit (je konijn dan toch) en ik zou ook meppen op van die vieze beesten - nog een leuke zondag xxx
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zeg.
    hier is het lekker slecht weer geweest (zeeland), maar ja ik mag niet mopperen na net 11 dagen italie te hebben gehad met maar 1 1/2 dag slecht weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze echt ontzettend leuk. Hij ziet er zooo lief uit!! Ga je het patroon ook online zetten? Het viel hier gisteren reuze mee. Bij het theaterfestival in Dirkshorn is geen spat gevallen. Tot ik thuis kwam....toen barstte het los. Klonk best gezellig hoor, zo veilig binnen, hihi! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje.
    Fijne zondag verder.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk je eigen ontwerp zeg! zal de ontvangster vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooitje!! Ga je het patroon delen met ons of is ie once in a lifetime?
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW...wat een schatje..je ontwerpje bedoel ik dan..hahaa, ik hou ook niet van enge beesten...en steek muggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moest wel even lachen toen ik je verhaaltje las, want ik ben net zo'n held op sokken wat insecten aangaat. Als ik 's avonds naar mijn bed moet en iedereen ligt allang op 1 oor, kan ik ook echt schichtig om me heen kijken of er niet ergens... een grote, dikke spin op de loer ligt... aarrgghh... En muggen moeten ook altijd mij hebben...zoet bloed of zo?? Maar je popje is erg leuk geworden en ik hoop dat je niet te veel schade aangebracht hebt aan je comp.
    Groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry, maar moest ook eventjes lachen.. zag het helemaal voor me ;-) Hopelijk valt de 'schade' mee. Ikzelf ben ook geen held hoor! Ik pak vaak de stofzuiger ;-) Je pop is ontzettend lief!!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk konijn heb je gemaakt!

    En die vieze beesten, waarom bestaan die eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige sleep-knuffel heb je gemaakt Claire!
    Je kon me hier opvegen met je stekelige beestjes verhaal hoor en daardoor je lappie 'gesloopt', MUTS ;-))
    Hopelijk is je lappie inmiddels weer in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje! Ik ben niet echt bang van muizen, maar spinnen ga ik voor op de loop! Die foto's... ik heb een Canon spiegelreflex, met een externe flitser. Een egale achtergrond, en daglicht zijn ook wel t mooist, en een studioset kan bijv ook goederen. Volgens mij heb je die ook bij de xenos wel. Ik heb nog ergens een plaatje over sluitertijden en diafragma, zal ik eens opzoeken voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.