zaterdag 13 maart 2010

Operatie

Het is bijna zover, maandag moet ik me om 13.00 uur melden in het ziekenhuis.
Dinsdagmorgen wordt ik geopereerd aan mijn rug, ik heb een kanaalstenose en een hernia. Eindelijk zal ik als alles goed gaat grotendeels verlost worden van de pijn en kan ik weer gewoon lekker gaan wandelen, winkelen, fietsen enz.
Helaas zal ik na de operatie veel moeten liggen om mijn rug de kans te geven om te herstellen.
Gelukkig kan ik straks vanuit mijn bed mijn laptop gebruiken en zo nu en dan een kijkje nemen op het blog.
Ook hoop ik wat te kunnen haken,gelukkig heb ik genoeg voorraad zodat ik me niet hoef te vervelen

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend

6 opmerkingen:

  1. Dat wordt even spannend voor je meis, ik wens je alvast heel veel sterkte en succes en ik hou je blog in de gaten hoe het verder met je gaat...

    xxx Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd. Hopelijk ben je snel verlost van de pijn. Ik heb zelf een hernia in mijn rug gehad en weet wat je doormaakt. Ik werk in de zorg, door het sjouwen en tillen is mijn rug eraan gegaan.
    Maar goed, het aller allerbeste gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je heel veel sterkte. En hoop dat het gauw beter gaat met je

    Groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél véél sterkte de komende dagen Claire!
    Ik hou contact.

    liefs en groetjes van Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte! Ik hoop dat ik snel weer wat van je hoor.
    Groetjes NOnnelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CLAIRE!!!!! hoe gaat tie? Ik mis je!
    Groetjes Nonnelien(eugenie hobbydoos)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.